20090427

Idag har jag cyklat runt Möckeln, dvs. ca 3 mil.
Det tog två timmar.
När jag kom hem åt jag lite mat. Det tog en timme (om man räknar med tillagning).
Efter det registrerade jag mig på arbetsförmedlingens hemsida och snackade med lite folk på msn.
Det tog två timmar.
Sen skalade jag potatis och har lagat och ätit mat. Det tog ca. 1 ½ timme.

JAG HAR SÅ FRUKTANSVÄRT TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag måste hitta på saker att sysselsätta mig med hela tiden för att jag inte ska gå under av tristess.
Jag får, SERIÖST, panik på detta.
Och det jävligaste är att jag inte vet vad jag ska ta mig till för att det ska kännas bättre.
Jag måste bort härifrån.
Måste fixa ett jobb och en lägenhet.
Gärna i morgon.

Den här inre oron tar snart knäcken på mig. Känslan av att inte trivas står mig upp i halsen. Fast inte på samma sätt som samma känsla gjorde i Branäs. Det är samma känsla, dvs. att inte trivas, men på olika sätt. Lite skumt.

Ahja.
Nu ska jag snart åka och träna med Malin. Vi skulle egentligen gå på spinning, men efter dagens cykeltur kände jag att tre mil räcker. Så det blir gymmet en sväng istället. Ska bli nice! Jag ska köra mycket mage och rygg, because that's what I need.
Efter träningen hänkar jag på hem till Malin en sväng. Jag har gjort fruktsallad, så vi ska mysa med den och någon bra film. Blir fint.

Förresten.
Jag kanske ska till Stryn med min vän G och åka bräda.
Helt plötsligt sådär. Men hey. Det vore himla fint! :)


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback