Godmorgon dimmiga lördag.

Idag vaknade jag till dimma och riktigt grått väder.
Har regnat här uppe i ett par dagar nu, men det är faktiskt okej.
Jag orkar inte bry mig längre, för jag vill mest bara hem.....

Idag väntar jobb 08.30-15.30 och ikväll är det planerat för utgång.
Jag känner mig dock inte helt hundra, så jag får se om jag hänkar på ut.
Rydell & Quick spelar ju, trots allt! (HAHA!)

Ska försöka hålla mig ifrån godisskålen på jobbet idag, så jag inte är hög på socker även idag som jag varit i två dagar nu. Kanske är det det som gör att jag inte mår så bra..... Hm..... Jag kan i alla fall se sambandet.


Igår kväll hade jag det riktigt fint.
Spelade gitarr och drack öl med Johannes.
Har riktigt ont i fingertopparna nu, men jag gör framsteg och det är SÅ kul!
Jag blir extra glad när mr J säger att det låter bättre och att jag lär mig snabbt. Inte så konstigt i och för sig när man har en så bra lärare, snubben är grym! 
Jag tänkte att jag skulle kidnappa mammas gitarr när jag kommer hem och fortsätta med detta. För nu SKA jag lära mig!
Det är ett mission för sommaren. 
Kanske skulle jag även ta upp fiolen igen? Det tål att tänkas på! :)

Igår bestämde jag och syster att jag ska åka ner och hälsa på henne och Anders i Göteborg på Valborg. 
Det ska bli riktigt kul att se hur de har det och att uppleva storstaden! 
Har ju faktiskt aldrig riktigt varit i Göteborg. Kanske även kan bli lite shopping, men den mesta shoppingen sparar jag till New York. 

Ja just, ja. Jag åker till New York 14 maj! 
Yeah baby, yeah. 


Later.
 


Kommentarer
Postat av: Carro

Har du aldrig vart i götet??

Postat av: Josefin

New York alltså? Med vem då? Hur länge?

2009-04-16 @ 22:12:54
URL: http://underbarafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback