Godmorgon Fredag.

Jag är vaken (nästan i alla fall) och solen skiner utanför mitt fönster.
Jag lyssnar på Hardcore Superstar - We don't celebrate sundays och äter frukost.

Denna helgen kommer bli kanon!
Har så himla mycket roligt att se fram emot :)
Nu ska jag snart på prommo till stan med Krikken och ikväll är det fest med finaste bruttorna.
I morgon blir det prommo i vackra bullerdalen och på kvällen 25års-kalas hos Emmet, hur fint som helst!
Och på söndag blir det ytterligare en prommo i bullerdalen samt träning (BodyPump) med Malin på kvällen.
Himla fint!
Sa jag förresten att jag har FF hela helgen!? Sweet!

Jag ska även söka lite jobb och även försöka skriva klart examensarbetet (som jag fortfarande inte gjort, skämmes!)

Efter att igår ha fyllt i blanketten "ansökning om att få resa in i USA" är jag nu godkänd för detta. OBS! Detta betyder dock inte att jag inte kan bli nekad väl framme i USA.
Ja, men det var ju bra. Praktiskt. Men jag förstår dem. Jag är ganska farlig faktiskt.


Later.

Kommentarer
Postat av: Josefin

hojta om du har vägarna förbi Karlstad!

Var söker du jobb nånstans? Överallt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback