Göte-fucking-borg.

Om några timmar sitter jag på tåget ner till Göteborg och lillasyster.
Det ska bli himla fint! Trevligt att träffa Matilda och Anders, se Göteborg och kanske även träffa en vän eller två. Mjao..

Just nu försöker jag dock göra typ fem saker samtidigt - packa, duscha, åka till coop, skriva på bloggen, skicka iväg jobbansökningar.. Ah, just ja! Jag lyssnar på musik också. Det ÄR stressigt nu! ;)

Om bara min mage kunde få må bra snart.... Jag tycker att det skulle vara trevligt, faktiskt.
Annars får jag ringa farbror doktorn på måndag. Och det vill jag inte. Typisk otur.

Och om träningen kunde ge de resultat jag vill snart, så vore det faktikst ännu lite bättre.
Men hey. Det verkar som att man inte får ha för bråttom. Men orka vänta, liksom.
Ahja. Värre saker har jag varit med om.


Trevlig Valborg!

So long, suckers.

Kommentarer
Postat av: Kristin K

Hoppas du med får en trevlig Valborg i Gbg, själv blir man bara hemma i sthlm. Kramar

Postat av: Carro

Trevlig valborg å ha det så underbart i götet nu =)

2009-04-30 @ 13:42:58
URL: http://palmqvist85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback