HEMMA!!!!!!

Igår vid 21-tiden kom jag hem till mamma o pappa.
Nu är jag back i vardagen. Yeah baby, yeah! :)

Var riktigt jobbigt att säga hej då till Åsa. Hon är guld och jag kommer sakna henne.
Och som hon sa: "Det kommer vara så längesedan!"
Söt hon är.
Var trist at säga hej då till mannen, myten, legenden Johannes också.
Förhoppningsvis hinner jag träffa honom i Örebro innan han sticker till Vimmerby och jobbar.
Han gör mig glad. Och sättet han pratar om sin tjej på får mig att åter tro på kärleken. För hans ögon glittrar.
Så himla fint att se och det värmer mitt hjärta!

Nu ska jag och mamma gå till stan.
Jag ska köpa nya löparkläder och lite annat småplock. Men löparkläder är the big mission för besöket down town.


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback