Insikt.

Shit vad jag har kommit till insikt om mycket den gångna veckan.
Det har varit väldigt jobbigt och jag har grubblat och tänkt till en förbannelse.
Och jag har verkligen kommit fram till hur saker och ting ligger till. Det känns dock ganska jobbigt att inte riktigt kunna förändra allt som skulle behöva förändras, men jag hoppas att det kan ske inom en snar framtid.
Jag kan väl sammanfatta det med att min livssituation inte är ultimat just nu.
Men å andra sidan så skulle den kunna vara mycket värre..... Men allt kan ju alltid vara mycket värre och eftersom jag inte mår bra, så tänker jag försöka göra något åt det. Och det snart.
Tills det blir verklighet måste jag försöka sysselsätta mig.
Hitta på massa saker hela tiden.... Känner mig rastlös så fort jag inte har något att göra och även trött. Jag är så himla trött hela tiden. Är väl inte så konstigt med tanke på alla omställningar och alla funderingar, men jag gillar inte att vara trött så jag måste försöka göra något åt det också.

Nu ska jag ta en power-nap innan jag ska hämta mamma vi tåget och sen ikväll ska jag och Malin iväg och träna. Ska bli riktigt nice, var några dagar sedan nu!


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback