Jag borde ta tag i alla mina borden...

Idag har jag inte gjort mycket vettigt.
Började dagen med en cykeltur till stan, där solade jag med Malin för att sedan äta lunch med Helena.
Sen cyklade jag hem igen. Väl hemma har jag inte gjort så mycket... plockat undan lite av mina kläder och lagt i lådor, men inga större ansträngningar.
Känner mig väldigt inneffektiv.
Men i morgon ska jag ta tag i min meterlåna to-do-list!
Jag ska gå till arbetsförmedlingen, ringa till en gammal arbetsgivare och fråga om han har något jobb till mig och även skriva klart exjobbet. Det är min ambition för morgondagen!

Nu ska jag ringa och gratta ett födelsedagsbarn och sedan byta om för att åka och träna. Idag är det spinning som gäller! :)


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback