Jaha.

Varför måste mitt humör vara som en berg och dalbana?
Från toppen till botten.... eller nja. Men nästan så i alla fall.

Jag försöker skriva lite jobbansökningar. Men det är svårt, tråkigt och tar tid.
Träningen svarar inte som jag vill att den ska göra. Hur lång tid ska det behöva ta innan man ser de resultat man vill se?
Okej, det har gått en vecka. Jag kanske är aningen hård mot mig själv.. Men jag är otålig, okej!?
Sånt här går mig på nerverna och jag kan inte vänta tills jag ser resultat!
Och idag har jag en vilodag... Kroppen måste återhämta sig mellan varven och jag har en helt galen träningsvärk.
Ahja, det är väl bara att gilla läget antar jag.

Måste. Sysselsätta. Mig. Innan. Jag. Blir. Galen.

Yep. Det är så det känns.
But I need to hang in there.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback