Ledsen, arg och besviken.

Jag förstår inte hur man kan ha så lite respekt för andra människor.
Det gör mig så ledsen, arg och besviken.
Nu, för bara några minuter sedan, så mycket att jag började gråta...
Det är inte okej.

Jag frågar mig hur man kan tvätta kl. 22.58 när en person har gått och lagt sig i rummet bredvid tvättmaskinen?
Jag frågar mig hur man kan tvätta kl. 07.47 när en person som har rummet bredvid tvättmaskinen har sovmorgon och är ledig?

Jag förstår verkligen inte. Vart finns förnuftet och medkänslan för andra människor.
Den verkar inte existera.

Egoism är något som jag verkligen förbannar mig över och ifrågasätter.
Men det är något som jag aldrig någonsin kommer kunna förstå.


Later.

Kommentarer
Postat av: Carro

Stackare gumman! Men håll ut inte så lång tid kvar!

Ps. du är en jätte fin tjej glöm aldrig det

2009-04-03 @ 15:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback