Mörkrädd.

Just nu ligger jag i min säng back in Bangla och är mörkrädd.
Jag kan inte minnas när jag var det senast, men det är jag i alla fall denna natt så jag kan inte sova.....
Det är ju typiskt när det är tyst runt omkring mig för första gången på en vecka.
Ahja. Det är som det är och inte så mycket jag kan göra åt saken. Det är bara att hoppas på att det går över så att jag får några timmars sömn innan jag ska jobba.

I morgon (eller, idag) jobbar jag 8.30-17.30, sedan styr jag Hjördis hem till Karlskoga.
Åh, det ska bli så himla nice att komma hem!
Jag längtar verkligen helt galet mycket. Lite som när man var liten och längtade till julafton. Crazy, I say.

På lördag ska jag åka upp på stan och köpa mig en ny spring-outfit, för nu ska här springas som aldrig förr!
Jag ska springa bort Branäs-hullet och även träna inför Tjejmilen. Jag är sjukt laddad!
Det ska bli så himla roligt att komma in i vardagen igen och komma igång med träningen! :)
På kvällen sen kanske det blir 25års-fest. Himla fint i så fall. Speciellt fint att träffa människor som jag inte träffat på väldigt väldigt länge! Sweet.

Jag har en hel massa roliga planer för veckan och jag ser fram emot alltihop!
Det var längesen jag var såhär glad faktiskt. Senaste månaden har varit riktigt tung, vilket har påverkat mig både psykiskt och fysiskt. Men ja. Nu är det strax över och jag kan återgå till det normala!

Nu ska jag fortsätta lyssna på min icke-bli-trött-vänliga musik (AC/DC, Backyardbabies och Volbeat) och skrämma iväg monstret under sängen.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback