Söndag 12.04.09

Uppe med tuppen idag, då jag vaknade när Emma väckte mig och frågade om jag kunde skjutsa henne till jobbet.
"- Eh, nej det kan jag inte!" tänkte jag, men gick upp och skjutsade henne till jobbet..... Bah!

Har sjukt ont i magen och har haft det sen igår eftermiddag.... Men ahja. Så är det ibland och inget jag orkar klaga mer över här just nu..

Jag packar och packar och packar. Idag flyttar jag (vi) till Älgen och ska bo på anläggningen hela sista veckan. Jag försöker ha en bra inställning, vilket är lite svårt. Men jag ska ge det två dagar, så får jag se sen.
Det känns vemodigt att packa, trots att jag längtar hem. Jag tycker att det är jobbigt när man vet att man kommer hålla kontakten med typ max tre personer.... Blaj. Vemodigt, men ändå skönt att åka hem. Konstig känsla det där..
Jag längtar till söndag om en vecka. Sista dagen här uppe och avslutningsfest på kvällen. Det tror jag kommer bli riktigt roligt faktiskt!

Ja. Det blir inte roligare än såhär just nu....
Solen skiner utanför fönstret i alla fall och Winnerbäck strömmar ur mina högtalare. That's nice.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback