Söndag.

Trots att jag vaknade till en mulen söndag och med en svullen kropp (mina körtlar är svullna, kommer jag bli sjuk IGEN?) så känner jag mig väldigt glad idag! Sweet.

Jag var ute och sprang i 40 minuter och det var väldigt skönt! Och jag var inte heller heeelt slut, som jag trodde att jag skulle vara. Nice! Skulle verkligen vara skönt om jag kom igång på riktigt med löpningen igen. Jag har saknat den sortens trötthet här uppe i de värmländska skogarna...

Nu de närmsta timmarna tänkte jag planera ännu mer för min månad MAJ och bara softa här hemma med Sex and the City och kanske även någon film. Jag börjar nämligen jobba kl. 15.00 idag och kör det korta passet till 19.30, vilket känns väldigt skönt.

Idag är det TVÅ VECKOR kvar här uppe. Så himla galet, men det känns verkligen skönt! Jag längtar hem som bara den nu och nu är det mest bara roliga saker kvar här uppe (I hope). En hel del jobb för mig som är anställd enda till 19 april, men också mycket roligt såklart. Dessutom känner jag att jag väljer själv vad jag vill vara med på och inte, dvs. i festväg, för jag tycker inte man MÅSTE vara med på allt och struntar i kommentarer om att jag är tråkig osv. Hallå, jag är inte 20 som alla andra här och tycker det är "coolt" att supa så jag spyr varje dag. NEJ TACK.
  Men i morgon ska vi t.ex. ut och äta med min avdelning och receptionen + alla cheferna och på tisdag kommer min vän G hit. Sen blir det jobb och i helgen är det påsk och då spelar Rydell & Quick på Brants och skidlärarna har sin uppvisning och sen på söndag flyttar vi till Älgen. Jag håller tummarna för att veckan där kommer bli BRA! :)

Njut dagen! :)

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback