When you stop and look around, this life is pretty amazing.

Har fått iväg fyra stycken jobbansökningar nu i alla fall.
Tyvärr så är det inte till några jobb som jag egentligen vill ha, men hey. Vad ska man göra i tider som dessa liksom?
Här får man inte vara kräsen. Och jag är glad, bara jag får ett jobb!

Jag har även styrt upp hur jag tar mig till och från Stockholm i samband med min New York resa. Nu ska jag bara boka! Men det gör jag senare ikväll. Och dessutom har jag skrivit både en packningslista till Göteborg och en shoppinglista till New York.
Jag har i alla fal fått en del gjort. Och jag känner mig liiiiiite gladare, men bara lite. Haha.
Snart ska jag iväg till Carro och hänga i gäng. Vi ska ta en prommo och sen gissar jag att vi hamnar i hennes soffa som vanligt och snackar om allt mellan himmel och jord, fint det..

I morgon ska jag träna med Maria. Vi ska köra spinning och eventuellt Core, I like! Om vi inte får plats på Coren så ska jag nog köra lite mage på gymmet. Mage är det jag gillar mest att träna, för det är tacksammast.
Jag hoppas att jag snart ser de resultaten som jag vill se!

Snackades väldigt väldigt kort med Susanna på msn förut. Oj vad jag längtar efter henne! Det ska bli så kul att åka och hälsa på. Jag tror inte att jag riktigt har förstått att det bara är två veckor kvar.... Hihi, spännande!

Idag hade jag behövt vara här:



Vid den älskade sjön. Den där platsen som gör att allt känns lite bättre.

Men hey.
When you stop and look around, this life is pretty amazing. :)

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback