A different point of view.

Godmorgon, onsdag.

Min kropp värker och jag är trött, så trött.
Nej, jag är inte sjuk. Jag har TRÄNINGSVÄRK - GÖTT!! :)
Det här med BodyBalance var riktigt bra träning och jag kan tänka mig hur jag skulle uppleva riktig Yoga. Okej, vi hade varit på BodyPump innan och var lite trötta efter det vilket självklart påverkade. Men den trötthet jag känner i kroppen han jag aldrig känt från ett BP-pass.
Yoga till hösten låter intressant. Ska kolla upp detta.

Min mage är fortfarande inte vad den borde vara... Usch.
Det får bli väldigt lättsmält mat tills den är back on track... Vilket i och för sig är något som verkar ta en jävla tid. Trött jag blir.

Idag ska jag plugga. Det blev inte så värst mycket gjort igår... Jag kunde inte ens sitta upprätt, så underbara Malin kom och hämtade mig och sen låg jag på hennes soffa ända till träningen. För av någon jävla anledning så kändes det bättre då. Jag undrar i mitt stilla sinne om det var fysiskt eller psykologiskt?

Innan plugget ska jag tvätta de där tröjorna som jag tänkt tvätta ett tag nu (handtvätt..... puh!) och sen ska jag söka ett jobb. Gymnasielärare? - Javisst! Haha, intressant. Man ska aldrig stänga några dörrar för man vet aldrig vart livet kan ta en.

En hemlighet.
Jag längtar norrut. Jag längtar till fjällen, både på sommaren och på vintern.
Kanske ska jag flytta långt, långt bort?
Ge mig snö och snowboard. Jag längtar efter det idag. Väldigt mycket....


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback