Bag on my head.

Tisdag och regn.
Ganska skönt. För det innebär att jag kan sitta inne och förhoppningsvis göra allt det där som jag borde göra, utan dåligt samvete för att jag inte är ute i solen.
Fan vad bra!
Nu ska jag bara göra allt det där som jag borde göra också... Det var den lilla parantesen också. Just ja. Glömde nästan det.

Men jag drar upp till biblioteket snart och sätter mig där.
Det går i alla fall LITE bättre där.

Min mage dödar mig efter nattens moment of weakness.
Fan i helvete vad ont det gör, rent utsagt!
Jag pimplar vatten och hoppas att det går över innan Krikken hämtar mig för avfärd downtown.

Vi (jag och Krikk) var ute och gick i regnet förut. Vi var lika sega båda två.
Vi började promenaden med att diskutera det här med hur sniglar får sitt hus. Om de föds med dem eller hur fan de får dit dem. Och hur de annars fungerar. Intressant. Vi kom inte fram till något vettigt, så jag ska nog googla på det nu när jag sitter här och ändå inte riktigt gör något annat än att vänta på att åka upp på stan... .
Jag återkommer med besked. Ja, om sniglarnas hus alltså.

Jag kanske skulle ta och skicka det där sms:et som jag har tänkt på att jag ska skicka i ett par dagar nu.
Japp. Det ska jag! :)

Efter plugget ska jag ev. fika med Anna och Åsa. Om jag hinner, för sen ska jag träna med Malin. Vi kör dubbla pass idag - BodyPump och BodyBalance. Fan vad kul det ska bli!!!! Träning är som balsam för min själ just nu. Jag mår som bäst efter ett träningspass där jag har tagit ut mig så att svetten droppar och jag är helt slut. Då känns det, för en liten stund, bra.


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback