Beteende?

Det här med beteende verkar vara en klurig sak och något som är väldigt svårt att förstå sig på. Ja. Kanske omöjligt rent utav.....?

Ibland tror jag att jag försöker trigga mig själv för att se hur länge jag kan stå emot innan destruktiva beteendet gör entré och tar över. Jag testar hur långt jag kan gå i beteende innan ångesten infinner sig....
Det är nästan så att man skulle kunna tänka att jag försöker locka fram ångesten.
Hur knäppt är inte det?
Men. Tyvärr så börjar jag tro att det är så. Ja. Undermedvetet. SJÄLVKLART.
Ja, jävlar. Det är fan inte lätt när det är svårt. Men vem har sagt att det ska vara lätt? Inte jag i alla fall...
Det känns som att jag är ett väldigt bra exempel på att saker och ting löser sig, fast de inte är lätta och fast att man får ta miljoner omvägar innan man når sitt mål. Ja, herregud. Jag säger då det.

Destruktiva beteendet har haft mig i sitt järngrepp idag. Det ger mig ångest och jag mår kass som fan.
Men som jag skrivit ovan. Ibland verkar det som att jag själv försöker locka fram beteendet, bara för att se hur mycket jag kan kontrollera det och hur stor makt det har.
Det låter helt sjukt ju!
Men ack så sant...... Aj. Aj.

På något sätt känner jag mig handlingsförlamad och orkar inte göra ett skit.
Fast jag har värsta roliga saken att se fram emot.
Crazy.
Vad är det för fel på mig!?!!??


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback