Godmorgon, fredag 28 augusti.



Jag skulle så himla gärna vilja träffa denna bruttan innan hon drar tillbaka till New York i ETT ÅR!!!!
Underbara, fina Susanna.
Bilden är från Central Park, New York, maj 2009.


Det har varit en ganska tuff natt för mig.... Har knappt kunnat sova, för jag har haft så himla svårt att andas.
Detta är inte okej.

Jag har sån beslutsångest över hur jag ska göra med Stockholm. Jag vet att jag egentligen inte orkar, för jag är helt slut bara jag har gått nerför trappan.... Men jag vill ju såå gärna!
Att vara sjuk kan vara något av det värsta jag vet.... Tjejmilen på söndag är hur som helst struken... Men åååhh. Jag vill vill vill åka till Stockholm. Suck. Ahja. Några timmar av funderingar till, så måste jag bestämma mig sen.....

Något som också är störande när man är sjuk är att man inte kan träna. Och jag vet hur snabbt allt försvinner. Muskler och kondition försämras på bara en vecka utan träning..... Seriöst, detta är inte okej! Visst. Jag tränar upp det snabbt igen, men det känns ju sådär när jag verkligen har kämpat för att nå dit där jag är idag och jag har dessutom ännu inte nått mitt mål. Blaj.
Ahja. Bara att hänga i. Försöka bli frisk och sedan sätta igång med träningen så fort som möjligt igen.
Jag funderar på att köpa ett kort på SATS i Karlstad. Då kan jag träna direkt efter jobbet, innan jag åker hem. Så har jag det gjort liksom. Det kommer ändå bli så himla långa dagar att jag säkerligen inte kommer orka träna när jag är väl hemma i Karlskoga ändå. Och. Eftersom jag planerar att flytta inom en snar framtid, så känns inte ett träningskort som bortslösade pengar! :)

Missions från horisontellt läge idag är följande:
- Ringa Christoffer på Pöyry
- Ringa Papi så han får faxa ett papper åt mig
- Ringa Region SIljan och försöka fixa det där jävla arbetsgivarintyget så att jag KANSKE kan få pengar från A-kassan. Ja, men just det. När var det jag ansökte om ersättning? April? Ja, men vad fint att det är augusti nu. Toppen. Verkligen.
- Sms:a Emma om status och fattat beslut....
- Kika på Vänner. De piggar alltid upp mig! Konstigt att jag inte tittat på dem under hela tiden som jag bott hemma egentligen..... Men jag har inte känt mig manad. Har nog mått för kass, till och med för Vänner. Säger en del. Faktiskt.

Ahja. Hur som helst.
Nu drar jag täcket upp till näsan och dricker te och äter vitlök.
På återhörande.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback