Godmorgon, söndag.

Jag vaknade av mig själv 07.50.
En ganska lagom tid tyckte jag då, för jag kände mig utvilad och laddad inför dagen.
MEN. Nu är det där som bortblåst....
Jag känner mig sjukt trött och omotiverad. Jag vill och orkar inte göra någonting, utan vill bara krypa ner under täcket och sova bort dagen.... Suck.
Varför denna ständiga känsla?
Okej. Inte heeeeela tiden. Men i alla fall en stund varje dag. Minst.
Why?

Fan. Vad jobbigt det är.

Idag tänkte jag försöka plugga som fan på kursen i Dalarna, plocka iordning på mitt rum, springa, spinna, förbereda inför mötet med Stora Enso i morgon, packa inför Karlstad....... m.m.
Det kanske är dags att kicka igång den här dagen med andra ord? Hm....

Jag är livrädd för att destruktiva beteendet ska ta mig i sitt järngrepp idag igen. Jag orkar inte det. Jag vill vill vill vill vill vill inte det. Jag vill behålla kontrollen själv, fast destruktiva beteendet lurar bakom ryggen hela tiden. Hur övervinner jag min rädsla?


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback