Godmorgon, tidiga onsdag.

Vaknade 06.09...... Och kände mig snuvig! INTE OKEJ.
Jag kan inte bli förkyld nu.... Jag ska ju för tusan springa på söndag! Och dessutom börjar min praktik på onsdag....
Jag kan bara inte bli sjuk nu.
Så himla typiskt!

Jag ska därför dricka upp mitt vatten och sen krypa ner och försöka sova en stund till.
Förhoppningsvis kan jag sova bort det som jag känner av i huvud och näsa....
Fy fabian vad ledsen jag blir om jag blir sjuk nu och inte kan springa på söndag.... :(

Annars är dagens ToDo's:
- Springa (men det struntar jag i nu, för jag måste bli frisk)
- Möte med Patrik
- Sy sjal och tygpåse till mitt företag
- Klippning + färgning (YEAH, BABY!!!!)
- Ringa Titti, Sommardesignkontoret
- Hämta saker hos Krikk som jag glömt
- Plocka i ordning på rummet (ja, det ser ut som ett bombnedslag.)
- Köpa liten present
- Plugga (men det är faktiskt inom parantes idag...)

Helt okej dag med andra ord.
Jag gillar inte riktigt det här med en massa måsten. Jag tror att de där måstena lockar fram destruktiva beteendet litegrann.... Det är iallafall en teori. Men med lite rutin och struktur på vardagen, så tror jag att det kommer blir mycket bättre. Med allt.


Njut dagen.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback