Måste. Försöka. Andas.

Okej. Hjälp.
Jag har lite panik över det där jobbet som gymnasielärare.....
Klarar jag det? Kan jag vara lärare? Vill jag ens ha det?
Ah, jag vet inte längre.

Andas. Andas. Maria - andas!

Dessutom har jag lite annat på gång som lockar mer... Men det är praktikplatser det mesta och jobb går alltid före en praktikplats. Så himla typiskt.
Jag vet varken ut eller in, men jag försöker att inte tänka så mycket.
Just det går inget vidare....

Jag skickar in jobbansökningar och ansökningar till praktikplatser. Jag försöker plugga, men kan inte koncentrera mig. (Men okej, nu MÅSTE jag. Tentan är på måndag. Faktiskt)
Jag ringer upp arbetsgivare på jobb som jag sökt och jag ringer vänner.
Idag är en dag med massa fix.

Jag ska även ta mig en springtur (kan bli prommo) och ikväll ska jag på spinning med Malin.
Måste träna nu. Om en vecka är det blodomloppet i Örebro.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback