Perfekt.

Helt perfekt och precis lagom till Tjejmilen så går jag och blir förkyld.
Toppen! Verkligen.

Idag har jag inte gjort ett skit och på mammas order så kommer jag inte göra mer än så resterande tid av dagen heller... Jag känner att min Stockholmsresa är hotad och jag vill verkligen inte det...... Skulle vara trevligt att åka dit även om jag inte kan springa, men beror ju på om jag orkar och dessutom vill jag inte smitta människor, speciellt inte E som är förkyld/sjuk mer än tillräckligt redan...

Ahja. Bara att avvakta och se.

Nu tänkte jag läsa Damernas Värld och sedan kika på Valiant - och de fjäderlätta hjältarna. Och vila.
Mitt huvud känns som en påse nötter... Sweet. Hm.... Ja, eller inte. Kanske.



Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oroa dig inte..kom ändå. jag har hittat ett pra superduper bra vitaminer(pepparpeppar). som jag knarlar... www.alkagreens.se spana in. har ätit dem i en månad nu. du borde testa dem.

så jag är inte rädd för att bli förkyld o kidsen är jag ju emd varje dag på jobbet o hittills inget..så kom bara kom. du kan heja på mig i värsta fall ju ;-) jag kan sympatuspringa den supersnabbt för din skull.

//emma

2009-08-27 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback