UpDate.

Jag tänkte att jag skulle uppdatera hur det går med min lista för dagen.
Seg dag, för övrigt.

ToDo Tisdag 25 augusti 2009:
- Springa
- Duscha + göra inpackning (Inpackning fredag)
- Skjutsa mamma till jobbet
- Plugga på biblioteket (Dock endast typ en timme.... Motivationen var som bortblåst. Lite som vanligt)
- 16.00 Fika med Amanda (Nix.)
- Ringa Patrik (Jobbcoach)
- Skicka startnummer för Tjejmilen till Emmet
- Ringa Emma, Susanna, Malin.....
- Maila Nordic Ace om min hemsida
- Maila Ola på Stora Enso
- Vädra sängkläder + byta
- Fotbad
- Träna med Malin? (Nix. Löpningen får räcka för dagen.... Benen var dock sega.)
- Häng med Malin och Krikk! :)
- Ringa ElleInteriör

Det som återstår nu är alltså att vådra sängkläderna, vilket jag ska gå ner och göra nu på en gång. Fotbad får bli efter kvällens häng med Malin och Krikken. Jag känner mig nöjd! Fast inte med pluggningen...... Men men. Jag måste försöka att inte vara så hård mot mig själv......

Jag ringde även och bokade tid för klippning + slingor i morgon kl. 14.00 hos Jana. Fint som snus.
Steg ett mot min måste-vara-snygg-första-dagen-på-praktiken-dag. I like.

Jag längtar litegrann till helgen.
Det ska bli så himla fint att hälsa på Emmet i Stockholm. Det ska även bli kul att springa Tjejmilen.
Dessutom ser jag fram emot lördagens besök i La Diesel Store. Oh la la. Snygga jeans. Snygga kläder. Snygga gossar.
En tjej kan ha det sämre. Höhö.

Nu: Omlett och en chick-flick. Just ja. Sängkläderna var det ju ja..... Hade nästan glömt det. Eh. Ja. ..


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback