Ytterligare en vaken natt.

Jag kan inte sova.
Sjukt störande.

Dessutom har mig destruktiva beteendet fortfarande i ett järngrepp och jag har sådan ångest nu.
Jag känner paniken längs ryggraden och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Jag orkar verkligen inte ha det så här längre.

Förhoppningsvis kan en dag i träningens tecken få mig att må lite bättre.
Jag måste dock kombinera detta med kontroll över destruktiva beteendet och dess järngrepp.
Annars går det inte.

Men min vän JJ sa en klok sak idag.
Och jag ska försöka komma ihåg det. Fast det är svårt.
Kanske är det även dags att lägga om mitt eget beteende. Beteendet som är där när destruktiva beteendet inte är där. För kanske är det så att allt egentligen är ett enda stort jävla destruktivt beteende, som bildar en ond cirkel. Som spökar i min hjärna, likt järnspöken.

I morgon är en annan dag.
Jag hoppas att jag kan få må lite bättre då.

Nu ska jag spendera natten med mina vänner Monica, Chandler, Joey, Rachel, Ross och Pheobe.
Kan man inte sova får man göra det näst bästa.


Fast egentligen är det enda jag borde göra att ta tag i min lista av måsten som hänger över mig likt tegelstenar på mina axlar.....


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback