Andra advent.

Jag startar andra advent med havregrynsgröt med kanel, banan och mjölk.

Annars är jag numer KARLSTADBO!!!! Sweet.
Lägenheten är lite av ett kaos just nu, men jag tror (vet) att detta kommer bli bra. Det känns liksom i tårna.

Jag ska försöka vakna till liv lite här, sen ska jag plocka lite bland mina saker. Och efter det tänkte jag ta mig en tur ner på stan. Idag ska jag även springa. Det har varit så himla dåligt med träning i veckan och jag har lite ångest över det faktiskt. Okej. Ganska mycket ångest måste jag väl erkänna. Därför minst 5 km löpning!

Aldrig tidigare har det varit så roligt att handla mat och att plocka upp den. Eller att diska. Eller dammsuga....
Sa jag att jag trivs och har en bra känsla för detta..?



Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback