Inside the box.

Nu är största delarna av mitt liv nerpackade i lådor och jag är återigen vaken efter ett fåtal timmars sömn.

Jobb väntar och sedan julfest. Detta ska bli både kul och intressant!
Senare ska jag möta upp Krikken för några timmars dansande och jag hoppas att jag får med mig några från jobbet. Det vore käckt!

Imorgon, IMORGON, händer det!
Imorgon flyttar jag till HAGA. Till vita lägenheten. Min tillflyktsplats.
Jag längtar.

Dock så funderar jag på hur jävla mycket saker jag har!? Det är helt galet.
Och nu har jag ju faktiskt inte ens haft så himla mycket grejer framme.... En rensning i samband med uppackning. Ja, tack! Och som Krikk sa.... Ytterligare en loppis kanske!? Haha. Ja, det finns uppenbarligen potential för detta.

Nu - frukost.
Godmorgon, fredag den 4e december 2009!



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback