Packa lätt.

Jag försöker ikväll att packa lätt.
På lördag är det äntligen dags för dagen som jag väntat på i 7 månader att inträffa.
Plötsligt händer det! Skulle man ju faktiskt kunna säga....

Det är inte lite som jag glädjer mig!

Idag efter jobbet var jag och hämtade massa saker på BodaBorg. Rätt bra saker, trots allt.
Aldrig tidigare har det känts så himla skönt att packa ner saker i lådor... Denna förändring känns så himla bra.

Det här med att adressändra är ju något som kanske är bra.
Tanken har slagit mig.

På lördag har jag bjudit hem (fan vad fint det låter!) Paparazzi och på söndag tänkte jag bjuda på adventsmys.
Ett besök på IKEA på söndag känns även som att det kanske är något som kommer inträffa. Vem vet?

Imorgon efter jobb får jag äntligen träffa Systra Mi. Saknar henne.
Vi ska hänga i gäng på stan och på något café, innan vi tar bussen mot Karlskoga tillsammans.

Nu - Packa. Sen - kanske det finns tid för lite kreativitet? Annars - sova!


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback