Timglas.


- Tänkvärt.

Det finns en sak, bara en sak, som jag önskar mig i julklapp - mer tid.
Livet liksom glittrar och nästan bränns.
Men jag har för lite tid att engagera mig i saker på det sätt som jag vill.
Därför vore mer tid passande att få i julklapp.
Kära tomten?

Jag försöker dock inse att jag inte är Superwomen (Catwomen?) och att jag därför ibland måste vila och ta det lite lugnt. Att ta mig tid till att inte göra någonting. Det är väldigt viktigt.

Jag startar lördagen med en lugn morgon efter en god sömn. Egentligen skulle jag vilja duna lite till, men det finns ingen tid till det. Kl. 12.15 rullar bussen som tar mig till Karlskoga. Där väntar PUMP kl. 15 och ikväll ska jag få se kära Larsa igen. Denna gången med Stefan och Annelie i Örebro. Jag glädjer mig!

 

Later.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback