15.18

Grattis till världens kanske bästa paparazzi - AnnaPaparazzi!
Damen fyller 25 år idag och jag hoppas verkligen hon firar ordentligt. Puss!

Jag har lyssnat på Drive-by Truckers hela dagen och knåpat ihop tre armband. Ett rött, ett blått och ett gult. Det röda sitter på min högra handled, det gula ska Åsa få och det blåa var tänkt att bli placerat på min fotled. MEN trådhelvetet räckte ju självklart inte. (Sa jag att jag inte är bitter?) Så det blev ett armband istället.
Jag har haft en riktigt soft dag. Städat en del också. Känns bra!

Nu ska jag ge mig ut på en springtur, innan det är dags att åka till affären och handla lite inför kvällen.
Jag får nämligen besök av denna tös:



Fint som snus.

Förresten. Jag är en rik uteliggare. En rik uteliggare som har insett att hon måste hitta ett nytt hem åt sin vapendragare, Jamas. Världens kanske bästa katt....... Aj, mitt hjärta.


Later.

Kommentarer
Postat av: Paparazzi

Hej gums och tack så mycket!

Hade en kanondag igår =)



Pratade med Elin men hennes lägenhet var tyvärr redan borta =( de har hittat en lägenhet inne i stan o de blev av med hennes riktigt fort..sorry



hoppas att det ordnar sig med Jamas

kram kram

2009-07-26 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback