Bakis, på en tisdag?

Gårdagskvällen spenderades i Örebro med Cissi och Malin. Lite senare sprang vi på han den där som alltid får mig att skratta och några vänner till honom. Trevligt!
Vi drack vin och öl på Lilla Örebro. Sedan gick vi vidare till Pitchers. Kvällen avslutades på MAX.

Det var en speciell kombination av människor, men jag hade trevligt. Det var verkligen fint att se han den där som alltid får mig att skratta igen. Och kanske ses vi rent utav i nästa vecka igen.

Malin var gullig och körde, så nu ligger jag i min säng och är bakis. På en tisdag! Ja, herregud. Dagens ungdom.
Men hey. Det är sommar. Det är tid för fest, glädje och kärlek! :)

I morgon åker jag till Karlstad och Krikken. Oh, vad jag saknar henne!
Dessutom får jag träffa ytterligare ett par tre stycken vänner. Fint som snus.

Men idag är det tisdag och planen för dagen är som följer:
- PLUGG.
- Söka jobb + praktikplats.
- Någon form av träning... Blir nog löpning om jag känner mig själv rätt.
- Boka mammas 50års-resa?

Dessutom verkar det vara VIND. Hej vindsurfning säger jag! Jag undrar om min far säger samma sak?
Det ska jag undersöka nu!


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback