Crazy.

Jag håller seriöst på att bli knäpp.
Nu har jag letat efter den förbannade dosan till internetbanken hur länge som helst!
Jag har vänt upp och ner på mitt rum och den finns INGENSTANS.
Jag använde den i fredags och betalade räkningar, men nu är den spårlöst försvunnen.....
Jag städade i lördags.
Jag börjar tro att det här med att städa inte är så bra..... Jag gillar min röra, okej?
Då försvinner ju i alla fall inte mina saker!!!!!! Gah!

Det är bra att den är borta. Verkligen. Det känns fantastiskt!
Jag har inga pengar på itt kort och ska på festival i fyra dagar. Hur löser jag den ekvationen?


Förresten. Det kändes as-bra hos läkaren!
Han tog mig på allvar och lyssnade när jag berättade. Och så fick jag ta massa prover och det känns verkligen bra!
Jag hoppas att jag kan få reda på vad det är som spökar i min kropp.... För något är det som inte är som det ska...

Nu: Lunch!
Sen: PiP!


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback