Fria vägar ut.

Dagen idag har börjat med en status som är lite bättre än fg. dagar. Nice.

Det första jag gjorde var att skicka iväg det där mailet som jag dragit på. Känns fortfarande jobbigt, men otroligt skönt att ha fått iväg det! Nu är det bara att vänta på svar.... Annars får jag ringa i nästa vecka. Puh, I hope not!

Nu på fm ska jag städa och fixa massa här i huset. Mamma och pappa kommer hem från semester ikväll och jag tänkte att det skulle vara lite fint tills dess, så att de slipper städa denna veckan. Jag har även tänkt laga mat ikväll, så slipper de det också. Jag försöker i alla fall......

Annars blir det till att söka jobb och börja plugga på mina sommarkurser. Det är verkligen på tiden att jag gör det nu. Shit, det är inte lång tid kvar och jag har dessutom en tenta i augusti som jag MÅSTE klara nu! Hjälp.
Vart tar sommaren vägen?

Jag ska även sy litegrann idag. Har några idéer som jag ska förverkliga :)

Förhoppningsvis kan dagens planer och mycket att göra hålla mig ifrån dumma tankar och dåligt beteende.....!

Jag ska även springa ikväll. Nu har jag kommit in i ett stim. Bäst att passa på och utnyttja det, innan det försvinner....



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback