Godmorgon, fruktansvärt trötta måndag.

Det är helt galet vad trött jag är. Längesedan jag var såhär trött på morgonen faktiskt, gäsp.
Jag var uppe till 02.05 i natt och sydde tygpåsar och pratade med först en vän i telen och sedan en annan. Vänner med kärleksproblem. Tydligen så är jag kärlekspsykolog och relationsexpert. Båda sa nämligen "Ja, men du kan ju sånt här. Du säger alltid så bra saker" osv osv osv. Hey, jag säger bara sanningen vad jag tror. Och egentligen vet jag inte om jag säger så himla mycket... Ahja. Fint att vänner vänder sig till mig när de inte mår bra.

Nu ska jag söka några jobb, sedan bokstavligt talat hoppa in i duschen för att sedan åka till Arbetsförmedligen och möte med min jobbcoach, Patrik. Sådär kul, måste jag säga. Sen hem, fort som fan och packa ner alla saker som jag ska ha med mig. Hur mycket som helst... puh! Stackars mig som ska släpa på allt på tåget..... hrm.... ;)

Jag sydde in en jeansjacka igår och resultatet blev sjukt bra! Jag är så himla nöjd. Ännu mer nöjd blev jag när jag återigen sprang på mammas gamla Fjällrävenjacka, som jag använde flitigt för ett par år sedan. Den ska jag börja använa igen! Sjukt snygg!

Ska försöka hinna göra en skiva innan jag drar också och kanske även sy ytterligare en tygpåse.
Dags att sätta fart med andra ord!

Förresten. Göteborg klingar bra i mina öron just nu....



Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback