Godnatt, fina fredag.

Jag har haft en väldigt bra fredag. Nu knackar John Blund på dörren och jag borde verkligen öppna.....

Hur som helst.
Fredagen den 24 juli 2009 började kl. 07.30. Kl. 09.00 hade jag ett möte med Patrik - givande! Sen - personligt brev skrivande på biblioteket. Efter det - shopping med Carro. Jag köpte min efterlängtade tröja från Tiger of Sweden och 3 par trosor. Jag gjorde en insats för min stjärt, som inte riktigt vill frysa. Därefter placerade damerna sig på Som Hemma's uteservering för ett par timmars fikande, fint som snus. Jag åkte hem och vinkade av pappa, som åker till Jämtland och fiskar och dricker bärs med sina gubbar. Åt mammas hemmagjorda potatissallad (SJUKT god är den!) och gjorde fransk manikyr på henne. Det blev bra och jag lyckades även med konststycket att inte hälla ut halva flaskan med nagellack på mattan, vilket var något som mami lyckades med tidigare under dagen. Ungefär 08.34. För att vara exakt. Från 21.30 till ca.23.30 satt jag på Jack's och drack fin öl (Samuel Adams blev det denna gången).

Jag mår bra och njuter av goda dagars magi.

Jag försöker ta tag i stressen och inte tänka på den för mycket. Destruktiva beteendet är lite mer under kontroll, inte helt alls. Men bättre. Och när jag skrattar. Då ler mina ögon. Det tycker jag om.

I morgon ska jag plugga, utveckla det personliga brevet som jag skrivit på idag, måla på skänken som jag håller på att måla om, tvätta, köpa jordgubbar (sista för sommaren, aaaaah!), plocka i ordning på rummet, sy om en kavaj, laga falafel..... osv. Och dessutom kommer antagligen Karlstad-Malin till Karlskoga på besök. Sweet.


Nighting. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback