Godnatt, min skatt.

Jag kan inte sova.
Vad detta beror på vet jag inte riktigt, men det är ganska frustrerande.
Insomnia, när den är som allra bäst. Skulle man kunna säga.

Det beror i alla fall inte på värmen, för nu är det svalt i mitt rum. Fönstret är öppet och fåglarna börjar vakna till liv utanför.
Tankarna snurrar och magen är svälld. Det är väl antagligen det den uteblivna sömnen beror på.
Hittills har jag, i mitt vakna tillstånd, sorterat den kartong med kläder som jag hämtade för snart två veckor sedan, packat upp väskan som jag hade med till Karlstad, fyllt i kassakort (som jag ännu inte skickat in, skärpning!) och funderat på alla jobb som jag ska söka i morgon.
Klockan står på 07.00. Jag blir trött bara jag tänker på det, haha!
Det ska bli intressant att se om jag tar mig upp då..... Men det hoppas jag, för jag har så himla mycket fix att fixa i morgon!

Nu blir det ett par Sex and the City-avsnitt. De brukar göra mig trött...



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback