Godnatt.

Det där med att jag skulle plugga blev det inte mycket av.
Inte blev det någon vindsurfning heller. Pappa tyckte att det blåste för lite.
Jahapp sa jag och åkte med mamma på tant-gympa istället!
Jag blev inte jättetrött, men det var riktigt roligt och skönt att variera springningen med något annat.
Nästa vecka funderar jag på att gå på ett BodyPump pass. Ja, bara för att jag kan alltså. Okej då. För att den är kul :)

Nu ska jag slänga på en rulle här och förhoppningsvis somnar jag tidigt idag.
Jag känner mig väligt trött i kroppen och har lite ont i huvudet.

I morgon åker jag åter till biblioteket. Dock blir det sommarkurser för hela slanten. Har liiiiiite panik över dem nu faktiskt...... Eh. Ja. Man kan tycka att jag kanske skulle ha tänkt på det tidigare. Men hey. Bättre sent än aldrig.
Förhoppningsvis blir det mer vind i morgon så att jag och pappa åker till sjön och vindsurfar lite. Vore grymt!
Och i morgon kväll vankas det grill med familjen.

Och ja. Jag FÖRSÖKER verkligen att göra silver av damm nu....


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback