Jag behöver ingen som visar vägen, för jag tänker inte gå den.

Det här med att inte kunna sova börjar bli sådär kul.
Hittills denna natt har jag sovit.... INGENTING. How lovely.

Dock har jag städat och sorterat och fixat lite på rummet. Det börjar ta sig. Och det var väl fan på tiden. Jag har ju trots allt bott hemma i lite drygt tre månader...... Jag jobbar inte snabbt vissa gånger.

Har massvis med projekt som jag vill ta tag i nu. Där det roligaste helt klart är tavlan, som jag har fått en beställning på. Oh la la, det ska bli så himla roligt att måla den! Jag glädjer mig :)

Jag vet inte varför, men av någon anledning känner jag mig fruktansvärt laddad och på G just nu!!!!
Jag vill fixa allt, dvs. alla mina projekt, sommarkurserna och söka jobb. Hey. Hoppas detta håller i sig inför morgondagen... Eller ska jag säga tills senare idag kanske, höhö.

Ahja. Ska slå på Tork på Tallin, såhär på morgonkvisten, och hoppas att den kan få mig att sova en timme. Eller två.


Godnatt, I hope.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback