Jag far hellre framåt mot min vilja, än jag vänder.

Jag sitter på Biblioteket i stan, efter att ha varit på möte med Patrik på Arbetsförmedlingen. Känner mig väldigt inspirerad efter Patriks nästan hoppande entusiasm när jag berättade om ett jobb. Haha, jag ler när jag tänker på det!
Sitter alltså här och försöker knåpa ihop ett personligt brev. Det tar tid, men går ganska så bra.
Tanken var ju att jag skulle plugga när jag satt här nu.... Men hey. Det gäller att PRIORITERA och det här jobbet känns grymt! :)

Om en timme ska jag träffa Carro för shopping. Hon verkar vara laddad, så om jag känner fröken rätt så blir det nog en hel del köpt denna eftermiddag :) Själv ska jag inte köpa något speciellt. Kanske en tröja? Ahja, det återstår att se om det blir något inhandlat eller ej.

Jag klickade precis hem en klocka från knokk.se. Sjukt snygg!



För 199 kr är den din! (Okej då, 231 kr. 32 kr i frakt också.)
Jag ska ha den på höger arm. Där jag har alla mina armband. Fint som snus.

Jag har varit i Karlstad denna veckan. Jag blir så glad och mår så bra av att vara där! 
Slaggade hos Krikken, hängde vid Gubbholmen med Paparazzi och utanför teatern med Catherine, fyndade en Acne-skjorta för 249 kr, shoppade på Röda Korsets second hand, drack öl och dansade järnet på Koriander, hade efterfest med Ally McBeal och bullar och avslutade vistelsen i Karlstad för denna gången med en lunch med Paparazzi på mitt absoluta favoritställe - Vero. En tjej kan ha det sämre.

Krikk, my love. Thanks.



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback