Jag försmäktar i denna värme.

Seriöst.
Jag tror faktiskt att jag smälter bort litegrann.
Konstigt vore det annars, eftersom jag är blöt konstant och hela tiden.
Puh!
Men jag glädjer mig åt värmen och sommaren. Jag mår faktiskt rätt bra, och det var inte igår. Sweet.

Karlstads visiten och allt vad den innebar var trevlig.
Fint att träffa brudarna och att fira fina K.
Grillade grönsaker och quorn, jordgubbar, nötter, vin och öl. Och snus. Fint värre!

Idag var jag nere på stan i Karlstad innan jag åkte hem.
Snubblade över en konsert på Stora Torget som gjorde mig löjligt imponerad. Duktiga ungdomar!
Köpte mig Fjällräven Kajka 55 l ryggsäck också.
Sved i plånboken, men den lär jag kunna ha resten av livet. Typ i alla fall.
Jag är nöjd! Och det ska bli så himla skönt att slippa dra på alla tusen olika ryggsäckar, väskor och bagar så fort man ska någonstans. Det gillar jag verkligen!

Nu ska jag ringa camping i Hultsfred och söka några jobb. Sedan vill förhoppningsvis syster med och bada. Om hon vill ha sin syster kvar, och inte en bortsmält sådan, så lär hon följa med.

I helgen kommer Emma-söt hem! Åh, så himla trevligt! Jag glädjer mig.


Later.

Kommentarer
Postat av: Stålis

Har du börjat snusa? nu tror jag att jag har missat något...

2009-07-02 @ 17:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback