Konstpaus.

Jag sitter på biblioteket och pluggar. Det går åt helvete, faktiskt.
Jag är så arg att jag funderar på att strunta i allt. Men det kan jag inte.... AAaaaaaahhhhhhh! Jag klarar inte av när det blir fel. Snacka om frustrerande. Och tid tar det också. Blaj!

Dessutom sitter jag och väntar på svar på ett mail, vilket också stör mig. Varför väntar jag?
Antagligen för att jag vill ha svar, men det stör mig att jag tillåter mig själv att vänta. Att ge någon den makten över mig. Why, oh why?

Min start på dagen verkar spegla hur hela denna dagen kommer att fortlöpa..... Suck.
Det är tröttsamt att saker och ting kan påverka en på ett så negativt sätt.

Förmiddagen var dock bra, trots dåliga uppvaknandet. Jag och världens finaste mormor var i Örebro (ja, det verkar som att Örebro är the place to be för mig för tillfället..... hehe) och kollade upp allt med resan som vi, familjen, ska göra när mamma fyller 50 år. Blir, enligt mig, ett ganska tråkigt resmål, men förhoppningsvis blir det fint att hänga med familjen. Vi ska boka i morgon!
Vi spatserade runt Örebros gator för att besöka "OpenArt" utställningen, men den var självklart stängd på måndagar. Typiskt! Jag handlade ekologiskt tyg, så nu ska jag sy massvis med tygpåsar och sjalar! Wihoooo! :)
Måste nog åka in och shoppa lite mer tyg tror jag..... För det var tydligen utfösäljning på dessa. Lite typiskt min otur, men det är ju lite som vanligt med andra ord.
Ahja, det kommer bli hur bra som helst!!! :)

Jag kanske borde ta en lång paus i CAD:andet och skriva det där personliga brevet som jag ska skicka till han den där Patrik. Ja, det tror jag att jag gör faktiskt. Och sen åker jag hem och fixelidolar lite andra saker som ska fixas, innan jag sätter mig med detta igen. Kanske går det bättre när jag fått lite distans till det. Det brukar vara så tycker jag...

Mina öron lyssnar till denna idag:


Otroligt fin låt. Som gör mig varm inombords, trots att den är hemsk. Egentligen.



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback