Life is good.

Det var längesedan jag yttrade de orden som är rubriken för detta inlägg.
Det känns så himla fint att tänka och känna så igen.
Trots att det inte är bra på alla plan och trots att jag fortfarande känner stress och press.
Min mage dödar mig fortfarande, men jag lär mig sakta att hantera det.

Idag har jag varit på loppis med mamma. Jag köpte tyg och en glasflaska att ha whiskey i.
Jag hittade kanske världens finaste byrå, för 150 kr. Jag ångrar att jag inte köpte den. Jag tänkte att jag har ju ingenstans att ha den.... MEN. Nu har jag gett bort ett sängbord och en byrå till lillasyster. Så då kan jag ställa den i förrådet, där resten av mina saker är. Så himla bra!!
Det är fint att kunna bli glad av sådana små saker, som en byrå :)


Nu: Ut i solen och fixa med jeansjackan jag syr om, skriva packlista till Hultsfred och läsa (Paulo Coelho - Alkemisten)

Sen: Örebro med Carro o co.



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback