Regn och åska.

Ja, det var verkligen på tiden att det kom lite regn. Det behövde vi alla nu.
Dock är det ju inte svalare för det, eftersom det även har åskat som tusan. Och fortfarande är åska i luften.
Jag SVETTAS, okej!?

Jag har sökt tre jobb idag. Nu ska jag söka två till, kanske tre. Innan det är dags att fixa inför kvällens festligheter.
Syster lilla fyller nämligen 22 år idag! GRATTIS!!!!!!!!!!!!! :)


Gott folk.
Be mig inte att planera i tider som dessa.
Jag orkar inte. Jag vill bara vara och lyssna på Hellsongs och njuta av goda dagars magi.
Planera gör jag i höst.

För just nu njuter jag av livet. För jag mår faktiskt bra. Känns fint att kunna säga det, även om det kanske bara är för en stund. Det var längesedan som jag mådde bra.
Nu är det väl kanske inte bra på alla plan, men det är övervägande bra. Och det är stort!
Jag njuter livets fina och vackra stunder och ler. Ja, jag ler faktiskt. Med både hjärta och ögon.


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback