Regntunga skyar.

Regnet hänger i luften.
Jag tänkte springa, men både kropp och knopp känns fruktansvärt tunga..... Men en liten sväng borde jag orka, efter lunch! :)

Kvällen på PiP igår var riktigt bra. A Camp var grymma och FAN vad snygg Nina Persson är! Ah, galet.
Hoffmaestro & Chraa bjöd på en jävla show, även om jag inte tycker att musiken är bra. Men de är ett gäng sköna typer.
Jag gav Thåström ytterligare en chans. Men jag står fast. Gillar honom inte. Bara ett par låtar...

Idag har jag ett fullspäckat schema:
16.00 Anna Ternheim
17.00 Johnossi
18.00 Simon Norrsveden
18.30 Melody Club
19.30 Parken
20.00 Looptroop Rockers
21.30 Sahara Hotnights
00.30 Timbuktu

Detta blir en bra dag på festival! :)
(Hoppas himlen vill och väl och låter bli att gråta...)


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback