Sköna Söndag.

Det regnar utanför mitt fönster.
Och jag gör ingenting.
Eller jo. Jag är inne på mitt 7:e Sex and the City-avsnitt.....
Jag njuter med andra ord!
Fint som snus är det.

Senare ska jag måla lite på mitt projekt måla om utemöbler och efter det blir det en springtur. Förhoppningsvis med lillasyster. Nice!

Jag unnar mig en dag med att inte göra någonting. Och jag försöker att inte ha ångest eller känna stress över det. Jag får kämpa lite, men jag försöker och i slutänden i det alltid det som är det viktigaste.

Till veckan verkar jag få träffa många fina vänner - Krikken, Malin, Cissi, Paparazzi, Lantz, Gustav... David? Pelle? Malin?
Sweet. Looking forward to it. A lot.

Har kikat lite på resor idag. Kanske åker jag till New York i höst.... Finns riktigt billiga resor!
Men Kanada och Alperna lockar också. Ah, jag är i valet och kvalet. Ska höra mig för lite! :)



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback