Sliten, regntung torsdag.

Det regnar utanför mitt fönster och jag är en sliten brud som kikar ut.

Gårdagens start på Putte i Parken imponerade!
Mikael Wiehe, Caroline af Ugglas, Ulf Lundell, Hello Saferide och Bob Hund var riktigt bra!
Vädret bjöd på solsken och trots att det blev kyligt framåt småtimmarna så var det en väldigt lyckad kväll. Nice.

Idag blir det dock lugnare. Jag ska inte ta mig dit förrän till kl. 21.30 då A Camp spelar. Sen var det något efter dem jag skulle se, men jag minns inte riktigt vad..... Hehe.

Fram till kl. 21.30 ska jag söka ett jobb, måla, ta mig upp på stan och fixa en ny dosa till internetbanken (grrr!), åka på auktion och springa. Det kanske är dags att sparka igång denna dag?
Hm.... Nja, inte riktigt än. Ska ta en liten powernap först! ;)

Vi ses på Putte ikväll, vänner!


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback