Sometimes.

Ibland, när man minst anar det, påverkar något en på ett sätt som man inte längre trodde var möjligt.
Jag upplevde precis en sådan stund. Kände den där klumpen i magen och tårar som bränner bakom ögonlocken.
Det var längesedan och något som jag inte längre trodde var möjligt.... Känns konstigt och gör mig förvirrad.

Annars är status för dagen BRA!
Jag ska nu åka iväg till biblioteket i stan och sätta mig och plugga och söka jobb där. Kanske hittar jag bättre motivation där. I hope.
Tidigare idag har jag varit och handlat med mamma och ikväll ska vi göra hemmagjorda köttbullar. Det är så himla gott och något som man verkligen borde göra oftare! Dock har jag ju lite problem med kött, men ibland behöver man äta det också. För viktiga ämnen. Lite. Annars känner jag att jag mer och mer går åt det vegetariska hållet.... Inte för att jag är vegetarian, utan för att jag helt enkelt tycker att det är godast.
Senare ikväll ska jag ut och springa med pappa och i morgon ska vi vindsurfa, om vinden tar sig lite mer. Det är lite byigt idag.

Nej, dags att åka till stan. Ska försöka att inte tänka på det där som gör mig lite ledsen idag. Försöka ignorera klumpen i magen och tårarna bakom mina ögonlock.

Idag är en dag när jag faktiskt lyckas ganska bra med att göra silver av damm.
Fint det.



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback