Söndag 5 juli 2009.

Idag vaknade jag till en ny dag och kände mig utvilad. Himla fint.
Dessutom har jag en bra dag framför mig:
- Lunch med AnnaPaparazzi
- Packa
- Ringa Åsa
- En eftermiddag med EmmaSöt
- Sy klart jeansjackan
- Sy tygpåsar
- Springa
- Ut i solen
- Söka jobb
- Skicka in papper till skatteverket
- Och fixa massa annat fix

Idag känns som en sån där dag då det är roligt att ha MASSA saker att göra. Därför borde jag sätta igång nu så att jag inte behöver stressa sen. Det här med stress är något som jag verkligen försöker dra ner på.... Det gör att jag inte mår bra, vilket är något som jag inte tycker om. Men det är väl lite som för alla. Alla vill väl må bra och slippa stress, right?

Jag lyssnar just nu på Babylon Circus och tänker på han den där som alltid får mig att skratta.



Skön låt. Jag vet dock inte om jag tänker på han den där, eller om jag tänker på han den där som illusionen av något bra. Väldigt förvirrande. Han är BRA, det är ett som är säkert i alla fall. Frågan är väl kanske om han är bra för mig.
Ja, jävlar. Nu låter det som att jag grubblar och tänker och funderar hur mycket som helst, vilket jag inte gör. Jag har liksom varken tid eller lust till det.

Förresten.
Jag provar receptfria läkemedel nu för min mage efter inrådan från ElinSjuksköterska. Tog första dosen idag.
Förhoppningsvis mår jag bättre inom en snar framtid. Det skulle vara så himla bra! :)


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback