Tisdag 14 juli 2009. Dagen som är fylld med träning och ångest.

Jag började dagen med att cykla runt Möckeln med mormor och morfar. Vi cyklade i ett behagligt tempo och det tog ca. tre timmar. Vi var även förbi hos Fafi och sa hej och lämnade en blomsterbucket. Han vinkade till mig.

Kom hem och åt lunch. Sökte lite jobb och skickade iväg lite viktiga mail. Dock inte det viktigaste mailet, men jag drar mig så för att skicka det. Ska nog styra upp det ikväll, så jag får det ur världen. Det gnager inom mig.
Jag har även haft ett moment of weakness som lockade fram min ångest. Dock var det inte så farligt idag, men jag mår otroligt dåligt av det ändå.
Väldigt mycket ångest idag faktiskt. Blää.

Gick ner till Prix, eller ja. Coop Forum (höhö) och handlade div. ingredienser. Gjorde en sallad till lillasyster när jag kom hem igen. Och nu sitter jag här. Agerar psykolog till två vänner som har det tufft just nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men de verkar få ut något av det jag säger. Så det känns bra. Fint när människor känner förtroende för en och öppnar sig. Det får mitt hjärta att glöda en smula.

Om en timme ska jag ut och springa med syster lilla. Igen. Vi var ute igår. Efter en uppladdning av fyra dagar på Hultsfredsfestivalen så gick 6.5 km förvånansvärt bra. I like!

Idag har jag med andra ord haft en riktig träningsdag. Jag tror at jag försöker träna bort ångesten.
Tyvärr utan framsteg och resultat.
Jag fokuserar nog kanske på fel saker....... (?)


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback