Söndag natt/Måndag morgon.

Jag har haft en riktig GULDhelg. Åh, jag glädjer mig så! Life is beautiful.

Fia kom hem från sin roadtrip i Europa!!! :)

Malin var här ungefär i ett dygn. Vi åt hemmagjorda Falafel, kikade på en rulle och snackade skit hela kvällen igår. Idag sov vi läääänge och sedan tog vi en prommo på 1 h 45 min. Fint som snus.

När Malin åkte, så åkte jag till Malin för att senare åka med ett galet gäng till Örebro. Vi fikade och gick på bio. Transformers blev det. Hade jag fått bestämma så hade vi sett Public Enemies, men Transformers överraskade faktiskt. Jag tycker att ettan var sjukt bra, men tvåan var faktiskt bättre än väntat. Nice, när det är så! :)

Jag kanske får gå och se Public Enemies till veckan..... Om jag hinner förstås. Det är mycket som ska göras och fixas denna veckan. Och sen onsdag-lördag är det ju Putte i Parken. Kommer bli bra!


Jag blir så trött när s.k. vänner eller bekanta inte kan säga som det är. Fegt.
Detta är något som jag precis fått erfara från en bekant. Något som jag känt en stund, men blundat för och tänkt att det inte spelar någon roll eftersom vi bara är bekanta och då kan dela det som vi delar, men inte mer.
Men nu är vi inte bekanta längre. Thank you, and goodbye. 


Later.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback