Att göra tvärtom.

Jag försöker att göra tvärtom mot hur jag tänker.
Mest för att slippa tvångshandlingen.
Det går inget vidare. Eller. Tvångshandligen är väl kanske lite bättre, men ångesten och paniken är ju där hela tiden. Liksom tankarna.
Jag förstår inte varför jag gör och tänker såhär.
Fan, jag mår verkligen dåligt över detta..... Usch, det är så jobbigt att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
Jag tänker på det HELA tiden, verkligen.

Hur göra man för att styra sina tankar?
Jag är tror faktiskt inte att det går. Men man kan däremot styra sina handlingar.
Då är dock problemet att man måste styra övergången mellan tanke och handling.
Så okej. Hur gör man det då?

Nej, fy. Såhär kan jag ju inte leva.
Jag vill bara få vara en  lycklig idiot. Okej?



Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback