Back @ Uni. Igen.

Jag sitter i biblioteket på Uni och pluggar inför tentan som jag har i morgon.
Har en tjej haft tråkigare?
Jag tror nästan inte det. Haha! Kanske inte är riktigt så illa.. Men det är fan inte långt ifrån.

Jag hatar pumpar och fläktar och strömning av vätska och effekt och.... allt vad det nu är.

Jag fattar inte VARFÖR man ska lära sig formler utantill. Exakt HUR ofta kommer man behöva använda Bernoullis ekvation, utan att ha tillgång till en bok för att dubbelkolla sig? Okej, just Bernoullis ekvation är inte jättesvår. Men det är PRINCIPEN. Och jag orkar inte lära mig formler för diverse olika uppfordringshöjder, pump-, fläkt- och anläggningskarakteristika osv. Dessutom ska vi inte ens börja snacka om det här med Viskositet och Kavitation.

Ja, jävlar.

Om jag bara kunde motivera mig till att plugga så jag slipper skiten. Men icke! Istället sitter jag och förbannar mig själv över att jag FORTFARANDE har denna kursen efter mig.... men mest av allt drömmer jag mig bort och fantiserar om lägenhet, inredning och diverse roligheter som är planerade framöver.

Ytterligare en sak som mina tankar vandrar till är att jag är kär. Kär i kärleken som grej.

Men det är också ganska fint.




Later.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback